Saturday, June 12, 2010

I started something I couldn't finish

Damn, I hate the people in my school SO MUCH! I wore the second outfit to school yesterday and everyone was laughing at me and insulting me. I really don't get it, because it's not a slutty outfit at all, right? Well, the people at my school do think so, apparently.
Okay enough about that. Yesterday I went to a skins-like houseparty. We partied all night long, so I'm quite tired now haha. It was verrry nice but a lot of my friends threw up and there were some people we didn't know at all who started a fight after drinking way to much. And they stole 4 ipods from people who were at the party :/ But yeah, besides that it was nice haha.
x

30 comments:

  1. hei
    don't listen to those people. Your Outfit isn't sluty at all, it's amazing.
    I've been following you on bloglovin forever but I follow so many people so I didn't read your blook since.. idk ;)
    But I really started loving your blog again :)
    xoxo

    http://thekimbarbie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mss dat de trui wat kort is maar voor de rest zie ik niets wat nou echt vreemd is. Gewoon denken dat als mensen hier om lachen ze zelf wss absoluut geen smaak/stijl hebben. Daarnaast val je wel op (positief gezien :])

    ReplyDelete
  3. wauw, die mensen die je uitlachen zij niet goed bij hun hoofd! Het is echt een leuke outfit. Jij hebt tenminste stijl. Ik vind het trouwens heel goed dat je ook gewoon zulke aparte en leuke outfits blijft dragen terwijl mensen je uitlachen. Daar heb ik echt respect voor! Gewoon je outfits blijfen dragen!

    ReplyDelete
  4. Seg! Je outfit is prachtig meid! In mijn klas lachen ze ook altijd! Maar wij zien er teminste goed uit! Laat hun lachen meid, je ziet er echt altijd goed uit!

    Liefs xx

    ReplyDelete
  5. woow ;o
    echt dom van die mensen van jou op school.
    bij mij gebeurd het ook wel vaak hoor,maar ik trek me er niks van aan.
    Maar wij volgen jou blog en we vinden jou blog echt leuk.
    zou jij onze nlog willen volgend want wij zijn nieuw.

    ReplyDelete
  6. okee die mensen zijn gewoon dom! of jaloers ergens op. want de outfit is echt super leuk!! xoxo

    ReplyDelete
  7. Your outfit is so awesome! Don't worry, they are all jealous, 'cause none of them know how to dress :P
    panda xx

    ReplyDelete
  8. pfff gewoon niks van die mensen aantrekken, waarschijnlijk zijn ze alleenmaar jaloers! ik vind je outfit iniedergeval hartstikke leuk.
    xxx

    ReplyDelete
  9. Inderdaad, ze moeten wel jaloers geweest zijn! Als iemand iets over mijn outfit zegt denk ik altijd: beter dat ze er commentaar op hebben dat dat ik er als een saaie grijze muis met bijloop! Super leuk gecombineerd! Ik vind het tasje geweldig. Liefs

    ReplyDelete
  10. ik weet wat je bedoeld..
    dat hun er nou allemaal hetzelfde bijlopen.. dat is toch saai?

    love your outfit<33
    xoxo

    ReplyDelete
  11. Trek je er alsjeblieft NIKS van aan. je outfit is weer even mooi als altijd!

    ReplyDelete
  12. Great blog,I`ll definitely be back!!
    Oh and I see you love The Smiths!!I LOVE THEM!

    ReplyDelete
  13. people give you insults and such because you dress "different". more importantly, you stand out in their eyes.

    ReplyDelete
  14. i'd die for that outfit. if only people could think nicely. darn them for you too (:

    xx rena.

    http://themoonchildco.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Iedereen heeft zijn eigen style!

    ReplyDelete
  16. Whaaat, if they think thigh-high stockings are slutty they don't know anything about style! Don't listen to them :-) you loook fab! x

    ReplyDelete
  17. Mensen die lachen en raar doen begrijpen je niet en daarom lachen ze. Niks van aantrekken en gewoon dragen wat je leuk vind, Kick their asses!^^

    ReplyDelete
  18. Omg, wat een hufters. Ik ken het hoor! Ze zijn gewoon jaloers omdat ze zelf niet durven te dragen wat ze leuk vinden. Bij mij is het ook best erg omdat ik op zo'n kakkerschool zit! :s
    't is crap. daarom zou ik ook het liefst ergens willen wonen waar je niet nagekeken wordt als je iets leuks aandoet omdat iedereen het doet! Een grote stad ofzo!
    Maar goed, ik vind het leuk!
    xxx

    ReplyDelete
  19. stomme mensen, niks van aantrekken; you look amaaazing, as always :)

    ReplyDelete
  20. Die mensen op jouw (en onze ook hoor!)school DURVEN niet iets anders aan te trekken, en doen elkaar allemaal na, want dan is het 'veilig'. En gelukkig durf jij dat wel, want dat maakt je origineel, en dat is leuk, dat maakt jou leuk, en je blog. Blijf er mee door gaan :)
    xxx INDIEBERRY

    ReplyDelete
  21. Je ziet er super uit hoor! niks van al die mensen aantrekken, laat ze maar praten! xx

    ReplyDelete
  22. sommige mensen wil je toch gewoon op hun gezicht slaan... you look fab girl! laat anderen je nooit onzeker voelen, ze zijn het niet waard!

    ReplyDelete
  23. Fuck. Them.
    Het klinkt misschien raar maar ik vind het altijd juist vet als mensen raar naar me kijken om wat ik aanheb. Geeft me denk ik zelfvertrouwen ofzo. Ik bedoel, ik weet dat ik het zelf leuk vind dus ik voel me er goed bij! Oh, en ik voel me anders dan de rest. ;)
    Liefs!

    Trouwens, ik vind de foto van jou die je in je linkse kolom hebt staan errrg mooi! :)

    ReplyDelete
  24. wtf/ik zag je laatst lopen op school in die outfit inderdaad! gingen ze je serieus uitlachen? de kinderen op onze school zijn zo breinloos en onorigineel, dus je moet je inderdaad 0,0 aantrekken van die kinderen. van mij mogen ze eigenlijk sterven :DDDDD stiekem denken ze: shit die heeft lef, en uniek zijn is fijn.

    ReplyDelete
  25. wat een leipo's. zo heb ík ze anders nog nooit zien staan in het red light district.. :P niks van aantrekken, je bent cool.

    en je schoenen ook.
    waar zijn ze vandaan :O they're prettyyyy

    ReplyDelete
  26. haha they don't know what they're talking about. wear what you want! :)

    ReplyDelete
  27. wat een stomme poephoofden op jouw school zeg! nog erger dan bij ons..
    maar ik vind dat je er echt heel leuk uitziet hoor;]

    oja even over die analoge foto's, waar heb jij die laten ontwikkelen? ik kan tot nu toe alleen bij de hema iets vinden, maar ik dacht, misschien weet jij wel iets anders/beters :)

    Xxxxxx

    o ik zie net dat we al gereageerd hebben! nouja maaaaaktnietuit

    ReplyDelete
  28. oh that's ridiculous! i get miffed sometimes when people don't understand my fashion moves. but don't worry, when you leave school and get with like-minded people they'll adore your style!
    x

    ReplyDelete
  29. that looks so wonderful.
    this bag is amazing. and those overknees look great.

    ReplyDelete