Saturday, February 20, 2010

Wildfox Fall 2010







LOVE!!!

6 comments:

  1. GEWELDIG. Ik kwam hierdoor op de site van Wildfox en heb het filmpje van hun op mijn blog (jesuislara.blogspot.com) gezet. Hoop dat je het niet erg vindt dat ik (door jou) hetzelfde onderwerp gebruikt heb?

    Je hebt een geweldige blog!

    x Lara

    ReplyDelete
  2. Wow, echt supermooi allemaal!

    xx

    INDIEBERRY

    ReplyDelete
  3. Hoi! jaa ik ben echt blij. ze kosten voor alledrie de dagen, als je gewoon in een tentje kampeert dus geen camper ofzo, en dan als je een CJP pas hebt krijg je nog 10 euro korting, dan is het 145 euro=] en anders dus 155. Veel geld, maar het is het helemaal waard. hoop ik;]
    ga jij ook?
    xxx

    ReplyDelete
  4. Ja inderdaad op die manier valt het heel erg mee.. Ik ben echt blij dat ik bijna jarig ben, anders had ik waarschijnlijk ook niet kunnen gaan..
    xxx

    ReplyDelete